انواع موتور برق فروشگاه پخش ابزار

در زمان خرید موتور برق یکی از نکاتی که باید خریدار به آن توجه کند و نسبت به آن حساسیت از خود نشان دهد این است که میزان کارکرد موتور برق به چه شکل است و چند ساعت توانایی انجام کار را دارد. رسیدن به پاسخ این سوال نشان دهنده میزان فعالیت آن است که یک موتور برق به طور مداوم چند ساعت توانایی روشن بودن و تولید برق را دارد. بازدید کننده محترم جهت مشاهده انواع قیمت موتور برق می توانید با توجه به نیاز خود به صفحه مربوط به برند مورد نظر خود مراجعه نمائید و با توجه به توان مصرفی خود و مدل موتوربرق قیمت و مشخصات فنی آن را مشاهده نمائید.

نوع و زمینه استفاده، توان موردنیاز و میزان هزینه برای خرید موتور برق از مهمترین موارد است.

گرین پاور برندی ایرانی است که قطعات آن تولید داخل نیست و اغلب وارداتی هستند. از جمله مزایای این برند ایرانی می‌توان به خدمات پس از فروش و کیفیت آیده ال آن اشاره کرد. موتور برق  4500iE، موتور برق بنزینی است که از فناوری اینورتر در آن استفاده شده است، اینورتر برقی با فرکانس و ولتاژ ثابت تولید می کنند.

توان لحظه ای این موتور برق ها ثابت نبوده و برای کارهای خانگی و سبک انتخاب بهتری هستند. برای خرید موتوربرق مناسب می توانید ژنراتور برق های تولیدی برندهای معتبر مانند هوندا، هیوندای، رونیکس، لانسین، نویگیتور و … را باهم مقایسه کرده و به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی نید صنعت ثبت سفارش نمایید. با توجه به تنوع بالای دستگاه ها و گستردگی توزیع کنندگان قطعا خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی معتبر نید صنعت راحت ترین و مطمین ترین راه برای خرید موتور برق ارزان و مناسب است.

تکنولوژی برق رسانی ژنراتور

حداقل 10 سالی میباشد که موتور برق های چینی وارد بازارهای دنیا شده اند. این کارخانه ها عموما” در شهر چنگ چینگ که بهترین محصولات موتوری در چین میباشد تولید میشود، مانند کارخانه هواسدان، سنسی، راتو، لانسین کارخانه های با کیفیت  و برتر چین میباشد.

توان ماکسیمم موتور برق لانسین GR4300is-2 سایلنت، 4.3 کیلو وات با آمپر خروجی 19.35 است. موتور برق لانسین بی صدا 4300، دارای توان دائم 3 کیلووات؛ مناسب مصارف خانگی، مغازه و پمپ آب کشاورزی است. موتور برق بنزینی لانسین 10000، موتور برقی صنعتی با توان استارتی 10 کیلووات است. موتور برق که با نام ژنراتور برقی یا مولد الکتریکی نیز شناخته می‌شود، دستگاهی است که عکس عمل موتور الکتریکی را انجام می‌دهد یعنی نیروی مکانیکی را به الکتریسیته یا انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.

ساختار موتور برق در حین کار داغ می‌شوند و سیستم سردسازی وظیفه خنک کردن اجزای موتور برق را بر عهده دارد. کاربردهای موتور برق کیفی یا ژنراتور کمپین در مسافرت‌ها و کمپین‌هاست. آنها آلاینده‌های کمی تولید می‌کنند و سازگار با محیط زیست هستند.

در نگاه کلی، موتور درون سوز ژنراتور پرتابل، وظیفه ی تولید انرژی مکانیکی با استفاده از سوخت فسیلی را دارد. آلترناتور نیز با قطعات پیشرفته خود طی فرایندی گسترده، نیروی الکتریسیته تولید می کند.

قطعا با اعتماد به نیدصنعت به عنوان یک برند معتبر می توانید خرید مطمئنی داشته باشید. با مراجعه به سایت ما می توانید مشخصات فنی ژنراتور برق را دقیق بررسی کرده و مشخصات ژنراتور برق مورد نظر را با سایر ژنراتورهای تولید برق مقایسه کنید و انتخابی هوشمندانه داشته باشید. قدم بعدی برای خرید موتور برق مناسب آگاهی از محل استفاده از آن است. زمانی که شما به یک دستگاه پرتابل برای تامین برق در فضاهای غیر شهری نیاز دارید و این دستگاه باید قابل حمل باشد پارامتر وزن یکی از پارامترهای موثر است.

این داده های ارسال شده علاوه بر تنظیم دور موتور باعث می شود تا ECU، زمان دقیق جرقه زنی در موتور (استارت) را نیز بدست آورده و از این طریق زمان دقیق پاشش سوخت را به انژکتورها اعلام نماید.

ابتدا باید بدانید که لازم است دستگاه شما به چه صورت کار کند پس از آن که این ویژگی مشخص شد می توانید ظرفیت مخزن هم مشخص کنید. موتورهایی که برای کار در بازه زمانی طولانی تری هستند بالطبع به مخزن بزرگتر با ظرفیت بیشتری هم نیازخواهند داشت.

  • معمولا این ویژگی در موتوربرق های با توان بالاتر وجود دارد و برای مولدهای با توان پایین مناسب نمی باشد.
  • در واقع به این نکته توجه کنید که موتوربرق ها باید دارای سیستم AVR  باشند.
  • موتور برق‌هایی با توان متوسط می توانند ۸ الی ۱۰ ساعت کار کنند و برق مورد نیاز را نیز تامین کنند.
  • در ابتدای کار لیستی از دستگاهای که در زمان قطعی برق باید حتما روشن شوند رو بنوسید و سپس بعد از آن توان های مصرفی آنها را  که  روی کاتالوگ یا بدنه دستگاه نوشته میشود را یادداشت کنید.

در این مقاله شما را با انواع و کاربردهای مختلف این دستگاه آشنا می کنیم تا بتوانید انتخاب درستی متناسب با نیاز و هزینه خود داشته باشید.

اکثرا در مواردی که سرو صدای دستگاه مهم نباشد؛ و قدرت و بازدهی در اولویت باشد؛ از موتور برق دیزلی استفاده می شود. پیش از توضیح هرگونه اطلاعات در مورد موتور برق، ابتدا بررسی می‌کنیم که موتور برق چیست.

ضمن آن که در صورت نبود گاز شهری نیز می‌توان از بنزین استفاده کرد.

معایب موتور برق چیست؟

توجه داشته باشید که این موتوربرق توان کمتری در مقایسه با مدل‌های بنزینی و دیزلی دارد.

قبل از خرید موتور برق (ژنراتور)، اولین‌کار این است که میزان برق مورد‌استفاده توسط لوازم الکتریکی موجود خود را مشخص کنید.

این موتور برق ها برای تامین برق خانگی و دستگاه های تک فاز مانند کولر آبی و کولر گازی مناسب هستند و اکثر آن ها علاوه بر خروجی VAC 220  داری خروجی 12 VDC نیز می باشند. درصورتی که در مکانی قرار داشته باشید که دسترسی به گاز وجود داشته باشد موتور برق گازسوز گزینه مناسبی برای خرید است. از مزایای این موتور می توان به دردسترس بودن سوخت آن، آلودگی کمتر، عدم تولید NOx، آسیب کمتر به دستگاه توسط سوخت و قیمت مناسب آن نسبت به سایر سوخت ها اشاره کرد. سیم پیچی مس، تثبیت کننده ولتاژ AVR، سنسور سطح روغن، خدمات پس از فروش از مشخصات کلی این ژنراتور بنزینی است.

در صورتی که بعد از تمیز کردن سنسور مشکل حل نشود باید نسبت به تعویض سنسور دور موتور اقدام کنید. بصورت خلاصه محاسبه زمان جرقه، محاسبه و تنظیم دور آرام، تشخیص حالت موتور از وظایف و کاربردهای اصلی سنسور دور موتور یا سنسور موقعیت میل لنگ است. در نسل های پیشین خودروها، وظیفه بدست آوردن زمان دقیق جرقه زنی بر عهده دلکو بود که باعث ایجاد مشکلاتی می گردید. به طور کلی محاسبه دور موتور، تنظیم دور موتور آرام و ارسال اطلاعات زمان جرقه زنی، از وظایف اصلی سنسور موقعیت می باشد.

و درخصوص توان تولیدی موتوربرق های گازوییلی ۱۵ تا ۲۰ کیلووات و بنزینی ۸۰۰ وات تا ۱۰ کیلووات است. می توان گفت یکی از مهم ترین روش های دسته بندی  از نظر سوخت مصرفی است که به سه دسته کلی طبقه بندی می شوند. وظیفه این قطعه تنظیم ولتاژ خروجی برق از موتور برق و تبدیل AC به DC و بر عکس است.

موتور برق

سیستم‌های برق خورشیدی و موتور-ژنراتور برق از راهکارهای این دسته هستند.

برای این کار کافی است به برچسب روی وسیله یا دفترچه راهنمای آن توجه کنید. معمولاً ولتاژ و توان دستگاه بر حسب وات یا کیلووات بیان شده است.

  • موتور برق بنزینی سنسی 8000، با توان 7 کیلووات مناسب مصارف صنعتی، بالابر، پمپ کفکش، گارگاه، فروشگاه می باشد.
  • فروش موتوربرق با کیفیت و فروش ژنراتور برق مطمئن دغدغه اصلی ماست.
  • بهمین دلیل بهتراست مکان قرار گیری موتور برق سنجیده شود و در محیط های باز نصب گردد.
  • تقریباً تمامی مدل‌های خانگی با حد توان دهی ۳ الی ۴ کیلو واتی الگوی طراحی یکسانی دارند.
  • البته این امر منوط به انتخاب صحیح دینام تولید برق بر اساس عواملی باشد که در قسمت نخست مقاله توضیح دادیم.

ظرفیت مصرفی یا توان مصرفی موتور برق خانگی، به میزان برقی که مصرف می‌کند بر حسب وات یا کیلووات اندازه گیری می‌شود. در حالت کلی، موتور برق‌های خانگی بزرگتر دارای ظرفیت بیشتری هستند و می‌توانند برای تامین برق بیشتری استفاده شوند.

موتور برق

تیلر بنزینی بهتر است یا دیزلی؟ دانستن مشخصات و ویژگی‌های تیلرهای بنزینی و گازوئیلی کمک می‌کند تا انتخابی شایسته و متناسب با نیازتان داشته باشید.

توان معمولا با استفاده از یک عدد بر حسب کیلووات نشان داده می شود. هرچه توان بالاتر باشد، توانایی موتور مولد برق در تأمین انرژی الکتریسیته بالاتر است. سیم پیچی ، قدرت بدنه ،شاسی های قیمت موتور برق ، مقدار سوخت مصرفی و نوع سوخت مصرفی مواردی است که شما در هنگام خرید موتور برق باید در نظر داشته باشید. زیرا محصولات احتراق این مواد گاز های سمی و مونواکسید کربن می باشد.

موتور برق

در واقع می توان گفت که روش فشرده سازی ایمن تر از روش جرقه زنی است. برای خرید دستگاه موتور برق دیزلی لازم است تا اطلاعات مربوط به تجهیزات تحت تغذیه در دسترس باشد. به طوری که با توجه به جریان راه اندازی قطعات و همچنین ظرفیت محدود ژنراتور موتور برق دیزلي ، بایستی تمامی احتمالات در زمان تخمین ظرفیت مورد نیاز در نظر گرفته شود.

بهترین مارک موتور برق های با صدا کمتر از 60 dB معمولاً گران تر هستند. برای حفظ عمر موتور برق خانگی بهتر است آن را برای مدت طولانی روشن نگه ندارید. بنابراین، خرید یک موتور برق خانگی برای بسیاری از افراد و کسب و کارها ضروری است.

موتور برق ها انواع مختلفی دارند که شامل موتور برق بنزینی، موتور برق دیزلی و موتور برق گازی می باشد. هر کدام از انواع ژنراتورها مزایایی دارند که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

برای استفاده در مسافرت و کمپ های تفریحی نیز با نوع دیگری از موتور برق مواجه ایم که کیفی نام دارد. خودبه خود توجاده حالتی که سوخت کم میاره اشغال گرفته باشه این حالتی هست.

در انواع موتور برق‌های سایلنت معمولاً از سوخت بنزین استفاده شده و کاربرد آنها بیشتر برای مصارف خانگی و ساختمان‌های مسکونی و یا تجاری کوچک است.

ژنراتورها ممکن است پرسروصدا باشند، داغ شوند و یا دودهای مضر تولید کنند.

با وجود تمام اطلاعاتی که در این زمینه وجود دارد، خرید موتور برق می‌تواند یکی از فرآیندهای دشوار باشد و بهتر است برای داشتن خریدی مطمئن با مشاوران و کارشناسان مجرب ما در شرکت مهندسی شکوه صنعت در تماس باشید. متخصصان ما به شما این امکان را می‌دهند تا با داشتن خریدی مطمئن، بتوانید بهترین موتور برق را متناسب با نیازها و شرایط خود تهیه کنید و از خرید خود احساس رضایت داشته باشید. موتور برق یا مولد الکتریکی دستگاهی است که انرژی مکانیکی به دست آمده از گاز، بنزین، یا گازوئیل را به برق تبدیل می‌کند.

موتور برق های گازسوز اغلب برای کارهای خانگی، کارگاهی و نیمه سنگین مناسب هستند.

در مکان هایی مانند طبیعت ، کوه ، صحرا و … … در حقیقت ، یک موتور برق ارزان می تواند با توجه به توان و برق مورد نیاز شما ، خانه ای مجهز به برق فراهم کند.

وگرنه ممکن است موتور خریداری شده شما به راحتی و در زمانی اندک از کار بیفتد. مورد بسیار مهم در کارکرد ژنراتور این است که کمتر از 30 درصد توان آن از آن جریان کشیده نشود زیرا باعث خرابی زود هنگام آن می شود. جهت مشاوره و سفارش ساخت تابلو اتوماتیک موتور برق با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

موتوربرق های بدون صدا نیز به گونه ای هستند که دور دستگاه موتوربرق معمولاً عایق بندی می شود، و از لحاظ ایجاد سر و صدا میزان دسی بل را پایین آورده و بدون صدا می کنند.

در شکل زیر انواع موتور برق  بنزین سوز و یک نوع موتور برق  گاز سوز این مولدها را مشاهده میکنید.

سیستم راه اندازی موتور برق یا همان دیزل ژنراتور برای برق اظطراری هم می تواند به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک باشد.

ظرفیت مخزن نقش مهمی در استفاده و میزان ساعت کاری موتور برق برعهده دارد.

آهنگ جدید

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما
این وب‌سایت با استفاده از فناوری هوش مصنوعی محتوای خود را تولید می‌کند، اما توصیه ما این است که استفاده از این محتوا با دقت و توجه به منابع دیگر صورت گیرد.