میلگرد CK45 فولاد CK45 قیمت میلگرد CK45 قیمت فولاد CK45 فولاد

فولاد یک آلیاژ پرکاربرد است که در صنایع مختلف نام آن به گوش می‌خورد و روزبه‌روز دارای تنوع و دگرگونی بیشتری می‌شود. خواص فولاد همیشه ثابت نیستند و می‌توان با کم‌وزیاد کردن عناصر به کار رفته در آن، ویژگی‌هایی مانند ثبات در دمای بالا و مقاومت در برابر خوردگی و ساییدگی را در آن ایجاد کرد. محصولی که از این طریق به دست می‌آید و در کوره‌های آلیاژسازی ساخته می‌شود، فولاد آلیاژی نام دارد. یکی از پرکاربردترین انواع فولاد آلیاژی که در ساخت میلگرد به کار می‌رود، فولاد CK45 است. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با میلگرد آلیاژی CK45 و کاربردهای آن بیشتر بیاموزیم.

این میلگرد در دسته بندی فولادهای آلیاژی قابل حرارتی است که دارای ۰٫۴۵% کربن می باشد و علت نام گذاری این محصول می باشد . میلگرد فوق  جزو فولادهای متوسط کربن می باشد که در دمای ۶۵۰-۷۰۰ درجه سانتی گراد پخته (آنیل) می شود . این فولاد به دلیل دارا بودن کربن متوسط دارای جوشکاری مناسبی نیست و باید الزامات لازم در این خصوص مورد توجه قرار گیرد. جوشکاری  CK45 به روش جوشکاری قوس فلزی با گاز (gmaw) انجام می­شود که در این فرآیند، ولتاژ قوس، جریان جوش و سرعت جوش متغیرهای اصلی می­باشند.

جالب است بدانید نرخ میلگرد آلیاژی ck45 به صورت روزانه دستخوش تغییرات می‌شود؛ به همین خاطر نیاز داریم تا از قیمت میلگرد ck45 مطلع شویم. در این صفحه از فولادسل به بررسی عوامل موثر بر قیمت روز میلگرد آلیاژی ck45 خواهیم پرداخت. پیوان ثمره بیش از پنجاه سال فعالیت مستمر و اعتباردار در زمینه‌ تأمین و فروش آهن آلات است. سامانه فروش آنلاین آهن بعد از سال‌ها فعالیت رسمی در بازار سنتی، برای رفاه بیشتر مشتریان عزیز در سراسر کشور، خرید و فروش آهن آلات به صورت تلفنی و آنلاین را نیز فراهم کرد. در سایت پیوان با درج قیمت روز آهن امکان اطلاع از قیمت همه محصولات تخصصی و پرکاربرد فولاد و آهن وجود دارد.

در مرحله‌ی بعد با استفاده از روش ریخته‌گری پیوسته، محصول نهایی تولید می‌شود. محصول تولید شده‌ی نهایی، بنا به نیاز خریدار، در اشکال مختلف مانند میلگرد ck45، ورق ck45، لوله ck45، تسمه، چهارپهلو و شمش‌های شش وجهی و… به بازارعرضه می‌شوند. از بین آلیاژهای مختلف فولاد ck45، دو نوع محصول وجود دارند که با توجه به خواص بی‌نظیر و قیمت مناسبی که دارند، دارای طرفداران بسیاری هستند. ورق و میلگرد ck45 نسبت به آلیاژهای دیگر این نوع فولاد، متداول‌تر هستند.

میلگرد ck45

شیوه‌ی تولید این نوع  ورق به این صورت است که ابتدا تختال فولادی CK45 به روش نورد گرم و یا ریخته‌گری مداوم به دست می‌آید. بعد، توسط دستگاه‌های هوابُرش در طول و اندازه‌های مشخصی بُریده شده و سپس قطعات بُریده‌شده در کوره‌های مخصوص، پیش‌گرم می‌شوند و بعد از چند مرتبه عبور از بین غلتک‌ها به ضخامت مورد نظر می‌رسند. گروه آلیاژی یزد، کارخانه‌های اسفراین و اصفهان نیز از دیگر سازندگان داخلی میلگرد ساخته شده با این فولاد هستند.

مجموعه آهن ملل مناسب تربن قیمت امروز ورق کارخانه ها و برندهای مختلف را به مشتریان عزیز ارائه می کند. از معایب این فولاد این است که، مقدار کروم در CK45 کم است به همین علت این فولاد در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم نیست. این فولاد به دلیل مقاومت در برابر سایش و ضربه در تولید ابزارهای خاک ورز مورد استفاده قرار می گیرد. ساده ترین روش ساخت فولاد ریختن آهن گداخته و مذاب داخل کوره تبدیل و دمیدن هوای گرم و اکسیژن روی آن که بخش عمده کربن موجود در آهن، با استفاده از این روش می سوزد و در نهایت آهن به فولاد تبدیل خواهد شد. برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان کارشناسان فروش ما بر روی دکمه زیر کلیک کنید یا با شماره درج شده روی سایت تماس بگیرید .

شما می‏‌توانید آخرین قیمت فولاد CK45 را در جدول قیمت فولاد CK45 مشاهده کنید. همچنین می‏‌توانید با تماس با شماره تلفن‏‌های درج شده از قیمت روز فولاد CK45 یا ۱.۱۱۹۱ مطلع شوید. میلگرد CK45 در شاخه‌های 6 متری و در سایزهای مختلف تولید می‌شود.

میلگرد CK45 دارای انواع مختلفی است که با توان کششی و قابلیت ماشینکاری تولید می‌شود. میلگرد CK45 در طی عملیات حرارتی مختلف به سختی و استحکام بالایی می‌رسد. فولاد آلیاژی با نام میلگردCK45 در داخل کشور و خارج از کشور تولید می‌شود. میلگرد CK45 به صورت میلگرد، ورق و تسمه تولید شده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فولادck45 از جمله فولادهایی است که در دمای ۷۰۰-۶۵۰ آنیل و در دمای ۱۱۰۰-۸۵۰ تحت عملیات فورجینگ قرار می‌گیرند. این نوع میلگرد از جنس کربنی است و معمولاً در فرآیندهای جوشکاری مانند جوشکاری قوس الکتریکی فلز به فلز (SMAW)، جوشکاری MIG (GMAW)، جوشکاری TIG (GTAW) و سایر فرآیندهای جوشکاری قابل استفاده است. به این ترتیب، با اتمام مراحل فوق، میلگرد آماده استفاده در صنعت ساخت و ساز و سایر صنایع مرتبط می‌شود.

میلگرد ck45

فولاد CK45 از جمله فولادهای عملیات حرارتی پذیر است که کاربردهای زیادی در صنعت دارد و در بازار آهن آلات نیز محصولی رایج است که در شکل‌های مختلف تولید شده و به فروش می‌رسد. در این مقاله قصد داریم برای شما خوانندگان عزیز خواص و کاربردهای این محصول فلزی را مورد بررسی قرار دهیم. از جمله سایر ویژگی‌های فولاد CK45 می‌توان به این امر اشاره کرد که این فولاد در آب و روغن خنک می‌شود و به دلیل کمبود کروم، نمی‌تواند در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

ظرفیت اسمی تولید ورق در این شرکت 1050 هزار تن در سال است که از این مقدار حدود 210 هزار تن قابلیت انجام عملیات حرارتی دارد. مواد اولیه ای که در این کارخانه مصرف می شود فولادی است و توسط کارخانه های فولاد سازی با ریخته گری مداوم تامین می شود. میلگرد CK45 میلگردی است که در ساخت آن به‌جای استفاده از فولادی کربنی معمولی یا همان ST37، از فولاد آلیاژی ck45 استفاده شده است.

این تنها برخی از انواع میلگردهای موجود هستند و در بازار ممکن است انواع دیگری نیز موجود باشند که با توجه به نیازهای مورد استفاده، انتخاب می‌شوند. در فرآیند گرم، فولاد گرم به درجه حرارتی بالا گرم می‌شود و سپس به شکل استوانه‌ای و با قطر مورد نظر کشش داده می‌شود. در فرآیند سرد، فولاد سرد به شکل استوانه‌ای و با استفاده از فرآیندهای خمیرکاری و اندازه‌گیری متناسب با قطر مورد نظر تولید می‌شود. در نهایت، میلگردها به عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد ساختمانی در صنایع مختلف و همچنین در پروژه‌های ساخت و ساز استفاده می‌شوند. با توجه به خصوصیات فیزیکی و مکانیکی آنها، میلگردها از اهمیت بالایی برخوردارند و نقش کلیدی در استحکام و سازمان‌دهی سازه‌ها و ساختمان‌ها ایفا می‌کنند. از معایب این فولاد این است که., میزان کربن در این نوع فولاد کم است.

  • فولاد ۱.۱۱۹۱ در آب و روغن خنک می شود و به علت کمبود کروم در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم نیست.
  • به هر مقطع فولادی که به شکل استوانه ی تو پر باشد میلگرد می گویند.
  • این محصول در ساخت قطعات و دستگاه های مورد استفاده در صنایع نساجی،…
  • ابتدا گرد 1045 را تا دمای 820 الی 850 حرارت دهید سپس برای کوئنچ کردن در آب یا آب نمک قرار دهید.
  • برای تولید این ورق‌ها، در کارخانه های تولید ورق فولادی ابتدا تختال‌های فولادی از فرآیند ریخته‌گری پیوسته به دست می‌آیند و با دستگاه هوا به طول‌های مشخصی بریده می‌شوند.

ملیگرد به عنوان یکی از مهمترین مواد ساختمانی و صنعتی در جهان، نقش اساسی در توسعه صنایع مختلف و ساختمان‌های پایدار دارد. با استفاده از ملیگردها، سازه‌های مقاوم و ایمن تر ساخته می‌شوند که به توسعه عمرانی و صنعتی کشورها کمک می‌کند. بازار آیرون منبع خوبی برای رفع این نیاز بود؛ به‌ویژه تو مسئله میلگرد ck45. میلگرد CK45 و ST52 هردو از پرکاربردترین ها هستند و بر خلاف فولاد ST52، فولاد CK45 در مقطع لوله تولید نمی شود.

این دو نوع فولاد در مقابل سایش مقاوم هستند و در ساخت ماشین آلات کاربرد دارند. میلگرد CK45 به دلیل مقاومت بالای سایشی و کششی در صنعت ساخت تجهیزات نظامی استفاده می شود. در صورتی که برای اتصال میلگردها در ساخت بنایی بخواهیم به طور مداوم جوشکاری کنیم بهتر است از میلگرد ST37 که درصد کربن پایینی دارد استفاده کنید. عدد به دست آمده، ابتدا بر ۴ و سپس بر ۱۰۰۰ تقسیم می‌شود تا وزن نهایی یک میلگرد استاندارد ۱۲ متری به کیلوگرم به دست آید؛ این عدد برابر ۶۱.۲۳ است که به صورت حدودی، می‌توان آن را ۶۱ کیلوگرم در نظر گرفت. پس از خنک‌سازی اولیه، میلگردها را در ابعاد ۲۴ یا ۳۶ متری برش می‌زنند و آن‌ها را در دمای محیط قرار می‌دهد.

این تفاوت قیمت به دلیل عوامل مختلفی مانند هزینه های حمل و نقل، شرایط بازار و غیره است. به طور کلی، قیمت روز میلگرد ck45 در استان های صنعتی مانند تهران و اصفهان بالاتر از استان های غیرصنعتی است. قیمت روز میلگرد ck45 در استان های صنعتی بالاتر است زیرا هزینه های حمل و نقل میلگرد از کارخانه های تولید کننده به این استان ها بیشتر است.

© کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت پیشرو صنعت نفت آسیا است. ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج
آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ،
لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید. این دو نوع فولاد شباهت زیادی به هم دیگر دارد تنها تفاوت این دو در کروم موجود در آنها میباشد.

برای چک کردن قیمت روز میلگرد ck45 ذوب آهن می‌توانید از مجموعه پیوان استفاده کنید. معمولاً عرضه و تقاضا نیز به همین میزان می‌تواند روی قیمت نهایی این فولاد تأثیرات مهمی بگذارد. همین‌طور این میلگرد یکی از مهم‌ترین آلیاژها در صنعت مهندسی مکانیک، خودروسازی، ساخت انواع غلتک و شفت و همین‌طور سیستم‌های نگه‌دارنده است.

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما