بهترین کلینیک کاشت مو در تهران ؛ لیست مراکز تخصصی کاشت مو

آیا کاشت مو دردناک است ؟ خیر قبل از عمل کاشت مو از بی حسی استفاده می شود و شما چیزی احساس نمی کنید و تنها درد تزریق ماده بی حسی را حس می نمایید .

کاشت مو تهران

خانه سفید در منطقه جردن تهران و در محیطی آرام و کاملا بهداشتی آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما زیباجویان عزیز می‌باشد. یکی از چالش‌های کاشت مو دفن شدن فولیکول‌هاست که در روش Fit این اتفاق می‌افتد و معمولاً سبب التهاب در پوست می‌شود.

سوالات متداول درباره کاشت مو

البته به خاطر داشته باشید که برای این روش باید از دستگاه کاملاً استاندارد و پیشرفته‌ای استفاده کرد که در کلینیک vip تهران موجود است. از جمله این روش‌ها می‌توان به جراحی کاشت موی طبیعی Fut اشاره کرد که البته کمی زمان‌بر است و با خونریزی نسبتاً زیادی همراه است. در این روش که تهاجمی محسوب می‌شود یک ناحیه 1الی 2 سانتی‌متری از بانک مو بخشی که تراکم مناسبی دارد را برمی‌دارند و فولیکول‌های آن را در ناحیه مورد نیاز سر پیوند می‌زنند. مشکل اصلی روش FUT این است که دوره نقاهت آن ممکن است کمی طولانی باشد.

این عمل که تا چندین سال پیش فقط در حد ایده بود، امروزه تبدیل به یکی از عمل‌های جراحی سرپایی و بسیار سبک شده است. یک دوره ریکاوری کوتاه مدت برای بیشتر افراد بین یک تا دو روز زمان نیاز خواهد داشت.

کاشت مو تهران

کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر ایران به منظور ارائه خدمات درمانی- زیبایی در بالاترین سطح استاندارد بین‌المللی، مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها است. از سایر خدمات زیبایی این مجموعه می‌توان به کاشت مو و ابروی طبیعی، جراحی ضایعات پوستی، تزریق بوتاکس، میکرودرم ابریژن، تزریق اسید هیالورونیک و پی‌آر‌ پی اشاره کرد.

جشنواره تابستانه سراسر تخفیف درمانگاه …

ایشان مدرک پزشکی عمومی و تخصص دوره پوست و مو را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کردند. دکتر یوسف پیشرو در جوان‌سازی ماندگار مدرن طبیعی در کشور با کمک لیزر هستند و در حال حاض از متخصصان مجرب زمینه کاشت مو در تهران می‌باشند.

علاوه بر موارد ذکرشده، حصول نتایج درمانی موفق از جمله دستاوردهای مهم کلینیک هلیا به شمار می‌رود.

پیش‌ازاین، خیلی از مردم برای جراحی کاشت مو، به کشورهای دیگری مانند ترکیه مراجعه می‌کردند تا عمل کاشت موی باکیفیتی داشته باشند. اما در حال حاضر و با پیشرفته‌تر شدن خدمات درمانی که کلینیک‌ها در تهران ارائه می‌دهند، نیازی به سفر به سایر کشورها ندارید و می‌توانید در تهران و با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، جراحی کاشت موی خود را انجام دهید. یکی از موارد بسیار مهم در هنگام کاشت مو، احترام به مراجعین و بیماران می‌باشد. احترام به بیماران با ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، یکی از اساسی ترین ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو است.

ارسال نظر یا پرسش سوال در زمینه کاشتن مو

مبتلایان به ریزش مو اغلب به دنبال راه‌حل‌های کاهش آن در بهترین مرکز کاشت مو در تهران هستند. طی چند سال گذشته، پیشرفت‌ها و تکنیک‌های کاشت مو بسیار چشمگیر بوده است؛ به این معنی که مراجعه‌کنندگان به راه‌حل‌هایی دسترسی دارند که نتایج واقعی و طولانی مدت را ارائه می‌دهند. مرکز بین المللی پوست و موی هلیا به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های کاشت مو از یک فوق تخصص کاشت مو در تهران بهره می‌برد؛ دکتر حمیدرضا خراسانی با داشتن چند هزار کاشت موی موفقیت آمیز در طول سال‌های اخیر کارنامه درخشانی را برجای گذاشته است.

بنابر این شما چه در تهران باشید یا شهرستان یا خارج از کشور می توانید کلیه کارهای قبل از عمل را به صورت آنلاین انجام دهید و فقط صبح روز عمل جهت کاشت مو به کلینیک تشریف بیاورید .

  • این افراد متاسفانه فریب ظاهر یا موقعیت مکانی این مراکز را خورده و علی‌رغم پرداخت هزینه درمانی هنگفت نتیجه نامطلوبی گرفته‌اند.
  • این نوع عمل های کاشت در دهه های گذشته نیز انجام می شد، اما تکنیک های مورد استفاده توسط پزشکان متخصص و ابزارهای کاشت در این سالها پیشرفت های چشم گیری داشته اند که باعث افزایش بازدهی و رضایت افراد از عمل کاشت شده اند.
  • این کلینیک همچنین جهت رفاه حال مراجعان امکان کاشت مو قسطی را نیز برای عزیزانی که امکان پرداخت هزینه کاشت مو به صورت یکجا را ندارند، فراهم کرده است.
  • در گام بعدی اطلاعات مهمی از جمله نحوه مراقبت‌، هزینه‌های دوره درمان و… را نیز در طی جلسه مشاوره اطلاع‌رسانی می‌کنند.

خانم دكتر فرح آل قیس فارغ‌التحصیل رشته پزشكی در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی است.

برای انتخاب یک کلینیک کاشت مو خوب باید برخی فاکتورها مورد توجه قرار گیرد. از جمله ویژگی‌های یک مرکز کاشت مو خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. برای انتخاب بهترین مرکز و کلینیک کاشت مو باید مواردی همچون تجربه و تخصص پزشک، کادر درمانی و کلینیک، تجهیزات، پشتیبانی و مشاوره قبل و بعد عمل و نظرات و تجربیات زیبا جویان قبلی را مدنظر قرار دهیم.

حتی اگر این روش غیر قابل بازگشت باشد، برای یک دوره به برخی معاینات پزشکی در فواصل معین نیاز است. در صورت تغییر و آسیب دیدن مو یا عوارض احتمالی که ممکن است روی پوست شما ایجاد شود، باید مرتباً با پزشک در تماس باشید.

  • دکتر آرش نجف بیگی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک حال حاضر شهر تهران هستند.
  • این اثر به حدی زیاد است که اگر شما، از یک کشور به کشور دیگر بروید، هزینه کاشت مو بسیار متفاوت خواهد بود.
  • این مرکز تخصصی مراقبت های زیبایی ضمن ارائه خدمات متنوع، عمل های زیبایی و لیزر را به صورت حرفه ای با دستگاه های فوق پیشرفته انجام می دهد.
  • در این روش سرعت کاشت مو به نسبت سایر روش های FIT و FUT فوق العاده بالا می باشد.

شامل فصل هایی اعم از ساختار پوست، آناتومی سر و گردن، آشنایی با اصول بخیه زدن، آشنایی با تجهیزات و مباحث تخصصی کاشت مو به صورت مصور و به روز می باشد.

کاشت مو تهران

کاشت مو در کلینیک خانه سفید در اتاق عمل‌های VIP توسط برترین متخصصان کاشت موی ایران با نظارت مستقیم متخصص پوست و مو انجام می‌گیرد. کاشت سر بدون محدودیت تراکم و با تناسب بانک موی هر شخص انجام شده و این عمل بصورت تضمینی و بصورت اقساطی می‌باشد. کلینیک خانه سفید دکتر مینا شریفی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران تهران مجهز به مدرن تجهیزات کاشت موی روز دنیاست که با بهره مندی از دانش پزشکان تحصیل کرده در کشورهای اروپایی توانسته از پیشتازان این عرصه باشد. کلینیک خانه سفید افتخار همکاری مستمر با بیش از ۲۰ پزشک متخصص پوست و مو و فوق تخصص جراحی زیبایی را داراست.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.