پمپ آب خانگی فروش پمپ خانگی فروشگاه توان موتور

بوستر پمپ برای آب‌رسانی از الگوی خاصی استفاده می‌کند تا همه طبقات به فشار آبی یکسان دسترسی پیدا کنند. بعضی از پمپ‌ها مصرف برق بالایی دارد و هزینه‌های زیادی را برای شما خواهد داشت.

پمپ آب

امروزه، ایران به دلیل تحریم‌های موجود، کمتر به برندهای مختلف دسترسی دارد و به همین دلیل نمی‌توان به خرید هر برند یا محصولی بپردازید؛ اما خوشبختانه می‌توانید برندهای موجود و با کیفیت را از سایت سولار مکانیکال تهیه کنید.

در مکان های دورافتاده یا خارج از شبکه که دسترسی به شبکه برق وجود ندارد، برق مورد نیاز برای پمپ آب توسط ژنراتورها تامین می‌شود.

نکاتی پیرامون نصب پمپ های تحت فشار

شرکت آبروان با بهره‌گیری از کادری مجرب و سال‌ها فعالیت در زمینه تولید پمپ‌های صنعتی تلاش دارد تا خدمات شایسته‌ای در حوزه تعمیر پمپ صنعتی ارائه دهد.

پمپ آب

لطفا جهت دریافت مشاوره ، استعلام قیمت ، درخواست سفارش با کارشناسان شرکت صناکو تماس حاصل نمایید. شرکت طاهران صنعت کوشا همچنین در زمینه فروش انواع پمپ آب با سایز و توان های متنوع با برندهای مطرح ایرانی و ایتالیایی ، چینی با قیمت و کیفیت عالی فعالیت دارد. عملکرد ست کنترل به این شکل است، هر وقت که شیر آب در یکی از واحدهای ساختمانی باز شود، پمپ آب شروع به کار کردن می کند تا بتواند آب مورد نیازرا تامین کند.

کار آب‌بندی به وسیله اورینگ مرتبط با هر یک از طبقات انجام می‌شود. دو بلبرینگ گریس شده در اطراف پروانه‌ها کار تحمل نیروی شعاعی و محوری وارد بر محور پمپ را تقبل می‌کنند.

ممکن است سیستم آب شهری فشار لازم برای گردش آب در لوله کشی منازل شما را ایجاد کند، اما اینکه در دنیای وب به دنبال پمپ آب می گردید، نشانه عدم داشتن فشار مناسب شهری است.

پمپ آب داخل واحد هوشمند رپس 90 وات مدل RSP-900

با روشن شدن الکتروموتور، سیال وارد قسمتی به نام ایمپلر (پروانه) می‌شود. آب داخل پره‌های پروانه چرخیده و مانند چرخش یک جسم در دستگاه سانتریفیوژ با سرعت از آن به بیرون پرت می‌شود.

اما باید در نظر گرفت منبع آب دست دوم نسبت به نو این محصول دارای کیفیت پایین تری میباشد و نسبت به آن بسیار زودتر خراب میشود . این نوع پمپ های آب در گروه پمپ سانتریفیوژ یا گریز از مرکز قرار دارد.

که در آن η راندمان پمپ، ρ چگالی آب، g شتاب ثقل، h ارتفاع نظیر فشار آب و q دبی آب می‌باشد. امروزه این پمپ‌ها جای خود را به پمپ‌های شناور داده‌اند و استفاده از آنها کمتر شده‌است.[۳] شفت بلند این پمپ‌ها یک عیب بزرگ محسوب شده و نصب آنها را دشوار می‌کند.

پمپ آب

با توجه به اینکه ارتفاع این ساختمان ها نسبتا زیاد است ، بهتر است فشار خروجی پمپ بالای 5 بار تنظیم شود. در صورتیکه فشار در طبقات پایینی بیش از حد باشد می توان از شیر فشار شکن در لوله ورودی به واحد استفاده کرد. در جدول زیر قیمت پمپ آب برای ساختمان های 7 طبقه 1 الی 2 واحدی نمایش داده شده است. پمپ آب در ساختمان های دو یا سه طبقه طبقه معمولا در پارکینگ ، پشت بام یا فضای زیر راه پله نصب می شود.

این عدد که در واحد متر (m) می باشد به حداکثر ارتفاع عمودی پمپ می تواند آب را جابجا کند اشاره دارد. ویژگی که یک پمپ از مجموع ارتفاع مکش بعلاوه ارتفاع پمپاژ آب به سمت بالا می توان داشته باشد. از جمله نکاتی که هنگام خرید دستگاه کارواش خانگی حائز اهمیت هستند، میتوان به سایز، وزن، طول شلنگ و قدرت پمپاژ کارواش اشاره کرد. پمپ آب با موارد استفاده کشاورزی، صنعتی و تجاری بسیار قوی تر از پمپ خانگی است.

اما پمپ های آب کم مصرفی نیز وجود دارند که می توانند نیاز خانه ها را از بابت مصرف برق یک پمپ آب تامین کنند. پمپ آب لوارا ایتالیا یکی از بزرگترین تولید کنندگان پمپ در جهان می باشد. تنوع محصولات این شرکت تولید کننده پمپ، مجموعه ای از نیازهای سیالات در تمامی صنایع را پوشش می دهد.

استفاده از پمپ‌های آب بی‌صدا در ساختمان‌های مسکونی بسیار رایج است. گونه‌های مختلف پمپ با توان نیم اسب و یک اسب و در انواع جتی، دو پروانه، محیطی و خودمکش از جمله پر‌استفاده‌ترین انواع ادامه مطلب خانگی هستند که، وظیفه پمپاژ آب چاه یا مخزن به قسمت‌های گوناگون ساختمان را بر عهده دارند. جالب است بدانید که این دسته از پمپ‌ها در سیستم‌های آبیاری اتوماتیک و آبیاری باغ ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تولید انواع کف کش های آبار با عمق های متفاوت به منظور استفاده در کاربردهای متفاوت از جمله محصولاتی است که ارس رود افتخار تولید آن را به خود اختصاص داده است. هر پمپ آب دارای مشخصات فنی اصلی است که بر اساس آنها باید پمپ مد نظر خود را انتخاب کنید.

این مخازن گنجایش‌های مختلفی دارد که طبیعتاً با افزایش حجم آن، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. هرکدام از پمپ‌های عنوان شده برای مشخصات خاصی از انواع سازه‌ها مناسب هستند، در نظر داشته باشید مقدار قدرت و توان پمپ‌ های آب خانگی باتوجه‌به اسب‌های بخار آن‌ها در نظر گرفته می‌شوند. به‌عنوان‌مثال پمپ آب خانگی نیم اسب بخار، قدرت زیادی ندارد و بیشتر برای متراژهای تا 150 متر و ساختمان‌های یک طبقه مناسب است. هر چه تعداد اسب‌های بخار یک پمپ آب خانگی بیشتر باشد، قدرت افزایش فشار بالاتری دارد.

به میزان حجم آبی که پمپ توانایی جابه‌جایی آن را دارد، دبی می‌گویند.

به طور کلی پمپ از الکتروموتور، پروانه، بدنه و اجزاء دیگری تشکیل شده که عموما در انواع این دستگاه ها، یکسان هستند. با توجه به نوع کاربری و مدل جنس و ابعاد قطعات در مدل های مختلف، متفاوت است.

اکثر قریب به اتفاق افرادی که تجربه خرید پمپ ، استفاده و یا نصب آن را نداشته اند بیشتر به خود پمپ توجه میکنند. در ساختمان ها، به دلیل وجود شبکه برق شهری، تامین برق پمپ آب به راحتی با استفاده از پریزها صورت می گیرد.

همچنین پمپ مناسب مجتمع‌های مسکونی بزرگ و پر جمعیت، بوستر پمپ نیز می‌باشد. پمپ‌های آب خانگی در انواع پمپ آب یک اسب، پمپ آب بشقابی، پمپ آب جتی، پمپ آب سانتریفیوژ، پمپ آب با کلید اتوماتیک و پمپ آب با مخزن انبساط یا منبع تحت فشار، در بازار عرضه می‌شوند. در این مقاله درباره هرکدام از این مدل‌های پمپ آب خانگی توضیح دادیم. در درجه اول باید بدانید که الکتروموتورهای به‌کاررفته در انواع پمپ آب خانگی و صنعتی بر حسب توان دسته‌بندی می‌شوند.

هرچقدر که عدد این واحد بالاتر باشد شما می توانید حجم بیشتری از آب را در یک زمان معین منتقل کنید. برای انتقال سریع آب، ممکن است نیاز به نرخ جریان بالا داشته باشید. بعضی از مواد شیمیایی یا آب آلوده مانند آب نمک و فاضلاب می تواند به پمپ های خاص آسیب برساند.

برای نصب پمپ آب، در اولین مرحله شما باید به سراغ کنتور آب بروید.

خرید پمپ آب خانگی بر اساس تعداد طبقات، تعداد واحدها و متراژ ساختمان

هواگیری یک فرآیند مهم است که در پمپ‌ آب انجام می‌شود تا هوای موجود در سیستم پمپاژ آب حذف شود.

در صورتی که هرگونه اختلالی در عملکرد پمپ پیش بیاید، میتوانید از خدمات تعمیر پمپ آب خانگی در اصفهان استفاده کنید. یکی از مشخصات مهم پمپ های تامین فشار آب در مجتمع های مسکونی سطح صدای کارکرد آن ها است. پمپ های بشقابی دو پروانه با توجه به ایجاد فشار بالا و سطح صدای پایین بطور گسترده در مصارف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

البته این نکته‌ را باید بگوییم که این قیمت ها برای پایین ترین مدل ها هستند. چراکه پمپ هایی وجود دارند که توان یک اسب دارند و قیمت آنها در حدود ۱۵ میلیون تومان می باشد.

در این نوع پمپ ها پیستون در داخل سیلندر بالا و پایین حرکت کرده و هنگام حرکت پیستون، درون سیلندر مکش ایجاد می شود که موجب حرکت سیالات خواهد شد. پمپ‌های پیستونی، پمپ‌های پیستون شناور و پمپ‌های دیافراگم از جمله ی رفت و برگشتی هستند. نحوه عملکرد پمپ در رابطه با فشار و جریان فشار را منحنی عملکرد نمایش می دهد.

این پمپ‌ های آب که با نام پمپ آب سانتریفیوژ نیز شناخته میشوند کاربرد بسیار زیادی در مصارف خانگی دارند. پمپ آب را به مخزن اصلی ذخیره سازی آب وصل می کنند و کار آن افزایش سرعت فشار آب کمک میکند.

پمپ های آب مدرن در سراسر جهان برای تامین آب برای مصارف شهری ، صنعتی ، کشاورزی و مسکونی استفاده می شود . همچنین پمپ های آب نیز برای انتقال فاضلاب در تصفیه خانه های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد . در خصوص قیمت پمپ آب کوچک باید گفت که معمولاً اینگونه پمپ ها با در نظر گرفتن قدرت عملکرد نسبتاً پایینی که دارند، میتوانید آنها را با پمپ آب محیطی کوچک جایگزین کنید.

در نتیجه اگر قبل از خرید پمپ آب، میزان خروجی مورد نیاز یا دبی را بدانیم، می تواند در انتخاب بهترین و مناسب ترین پمپ بسیار مفید باشد.

در قسمت بعدی، آیتمی که نوشته شده حداقل ارتفاع پمپاژ آب است که تو بخش قبل هم اشاره شد که در مورد این پمپ 34 متر می باشد و تو این بخش با قرار دادن عبارت minimum در کنار نماد هد نشان داده شده است. باید به این نکته اشاره نمود که فرقی نمی کند پمپی که خریداری می کنید از چه برندی باشد، همه پمپ ها، پلاک دارند و اطلاعات روی این پلاک پمپ آب را می توانید به همین ترتیب به پلاک بقیه برندها تعمیم بدهید. کاربرد پمپ آب زیاد است و اینکه چگونه کار می کند هم یک حرفه مهم و کاربردی است با وجود این اطلاعات می شود بخش مهمی از چگونگی کار کردن این دستگاه یاد گرفت. جهت اطلاع از چگونگی کار کردن پمپ آب می توان به مجموعه آراد برندینگ مراجعه و از راهنمایی های آنها کمک گرفت چرا که دارای تیمی متخصص و آگاه در این زمینه می باشد.

با جست و جو در میان هزاران محصول و پس از گفت وگوی مستقیم با تامین کنندگان پمپ آب خانگی می توانید سفارش خرید خود را به روش مستقیم و یا از طریق خرید امن ویترین نت ثبت کنید. به طور طبیعی، دمای موتور پمپ حین کار کردن تا 40 درجه سانتی گراد می رسد و بخاطر همین بدنه پمپ نیز کمی داغ می شود.

پمپ آب ساختمان در سولار مکانیکال، برای دوام بیشتر و عملکرد ثابت با مصرف انرژی کم طراحی شده‌ است. افزایش فشار آب خانگی از مهم ترین وظایف آن بوده که اگر به همراه منبع ذخیره از آن استفاده شود، هیچگونه تاثیر منفی روی فشار همسایه ها نیز نمی گذارد. به این شکل، آب با حجم مورد نیاز و فشار مناسب به هر طبقه ساختمان یا هرنقطه ای دیگر انتقال می یابد.

این مشکل جدا از اینکه با ایجاد سر و صدا برای ساکنین طبقات اول و دوم ایجاد مزاحمت می کند، به موتور پمپ نیز آسیب رسانده و عمر مفید آن را کوتاه می کند.

پمپ آب

همچنین پمپهای خانگی دارای قدرتهای متفاوتی به ترتیب 1، 2، 3، 4، 5/5 و 5/7 اسب، انواع پمپ های پروانه ای و مدل های مختلف بر اساس اینچ هستند. به‌طورکلی شباهت‌ها آن‌قدر مهم و قابل‌ذکر نیست و هر دوی این پمپ‌ها استفاده‌های معمولی و غیر صنعتی دارند. می‌توان از پمپ آب یک اسب و نیم اسب برای افزایش انتقال و جریان فشار آب در ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده کرد.

  • برندهای معروف و با سابقه ممکن است قیمت‌های بالاتری داشته باشند، اما اغلب کیفیت ساخت بالاتری نیز دارند.
  • حجم عبور آب بر مبنای لیتر در دقیقه (LPM) یا گالن بر دقیقه (GPM) اندازه گیری می شود.
  • خدمات پس از فروش برند پمپ سایرتوسط شرکت amc در ایران به عنوان وارد کننده می باشد.
  • از این برند معتبر علاوه بر مصارف خانگی می توان برای تخلیه آب استخرها، انبارها، جا به جایی آب، برای سیستم های تهویه سرمایشی و گرمایشی، آتش نشانی و… استفاده کرد.

پمپ آب جتی پنتاکس را می‌توان، به‌عنوان بهترین پمپ آب خانگی یک اسب بخار معرفی کرد. پمپ‌ های آب یک اسب بخار معمولاً برای ساختمان‌های 4 تا 8 طبقه مناسب هستند.

این برند از ابتدا تاکنون به صورت متمرکز به تولید انواع پمپ های آبی پرداخته است و همین موضوع باعث شده است تا این برند در میان برترین برندها در زمینه تولید پمپ های آب قرار بگیرد. برند گراندفوس، انواع مختلفی از پمپ های آبی را تولید می‌کند و همچنین قیمت های بسیار مقرون به صرفه‌ای را برای محصولات خود در نظر می گیرد.

این برند علاوه بر تجهیزات آب‌رسانی خانگی در زمینه تجهیزات صنعتی و آب و فاضلاب نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

عملکرد در سمت چپ BEP باشد، باعث افزایش سرعت شده و در زاویه ۲۴۰ درجه شاهد مشکل خیزش شفت خواهیم بود. پس در صورتی که پمپ انتخابی بزرگتر از ظرفیت مورد نیاز باشد، نه تنها خوب نیست بلکه سبب افزایش هزینه و اتلاف انرژی میشود. سپس از نوار تفلون استفاده کنید و روی رزوه‌های لوله فاصله انداز را بپوشانید این کار باعث می‌شود تا از نشت آب جلوگیری شود. سپس با استفاده از یک آچار لوله فاصله‌انداز را به ورودی پمپ متصل کنید.

پمپ آب خانگی به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم میشود که هرکدام از آنها مزایای خاص خود را دارند. برای مثال طول عمر پمپ آب خانگی سه فاز از پمپ آب خانگی تکفاز بیشتر است و دارای مصرف برق کمتر است یا پمپ آب خانگی تکفاز از سه فاز ارزان تر است. پمپ آب خانگی سه فاز برای مکان هایی که از برق سه فاز استفاده می کنند مناسب تر است.

اگر اینگونه نباشد پمپ به تنهایی نمی تواند برای مصارف مسکونی قابل استفاده باشد. در حالت کلی ممکن است در برخی از ساختمان ها نیاز باشد تا پمپ آب درون واحد یا درون آشپزخانه نصب شود. البته پمپ اب بی صدا یا همان پمپ آب کم صدا توان کمتری نسبت به سایر پمپ ها دارد. یکی از ویژگی های اصلی که در خرید الکتروپمپ ها مورد توجه قرار می گیرید، حداکثر و حداقل ارتفاع آبدهی است.

یکی دیگر از تولیدکننده‌های مطرح بهترین پمپ آبی خانگی شرکت گراندفوس است که در سال 1945 در کشور دانمارک تأسیس شده و امروزه در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی دارای شعبه است.

پمپ‌های سانتریفوژ دارای یک محفظه هستند که حلزونی شکل است و پوسته یا کِیسینگ نامیده می‌شود و درون آن یک یا چند چرخ قرار دارند که روی یک محور (شفت) نصب شده‌اند. برای اینکه از محل خروج شفت از کِیسینگ پمپ سیالی خارج نشود و اصطلاحاً نشتی به خارج نداشته باشیم از ابزاری به نام مکانیکال سیل استفاده شده‌است.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما