تعمیرات مبل تهرانسر این نمونه کار را فراموش نخواهید کرد + ویدئو مبل‌ خانه‌شیک

علت آن می‌تواند استفاده از فوم‌ها، فنرها یا پارچه‌های نامرغوب باشد که در این صورت مدت کوتاهی بعد از تعمیرات، مبلمان دوباره نیاز به تعمیر خواهند داشت. بنابراین برای برآورد هزینه، ابتدا باید میزان تعمیرات مورد نیاز مبل را بررسی کرد. بعد از آن کارشناسان باید به مشتریان مشاوره بدهند تا بفهمند آن‌ها دقیقا چه انتظاراتی از فرآیند تعمیرات دارند. رنگ کاری صحیح و اصولی با مواد اولیه ( رنگ – ورق طلا – چسب و … ) باعث زیباتر شدن مبلمان میشود و یک مبلمان زیبا تاثیر بسزایی در یک دکوراسیون جذاب و چشم نواز می شود. تعمیر مبل به طور کل شامل تعمیر رویه مبل, تعمیر پایه ی شکسته ی مبل , رنگ کردن دوباره ی مبل ها , تعویض زیره مبل, تعمیر کلاف مبل و غیره می باشد.

قیمت تعمیر هر مبلی نسبت به نیاز مواد، پارچه و اجرت متغییر است. البته باید توجه داشته باشید که برای استعلام قیمت دقیق لازم است تا تصویر مبلمان خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا قیمت تعمیر مبل به صورت دقیق خدمت شما اعلام شود. رویه‌کوبی شامل دو مرحله است؛ در مرحله اول، کلاف مبل با مواد زیر کار پوشانده می‌شود و در مرحله دوم، پارچه رومبلی بر روی مبل کشیده شده و مبلمان جلوه نهایی خود را پیدا می‌کند. اگر زیرکاری مبلمان شما آسیب دیده باشد، لازم است در حین تعویض پارچه، زیرکاری مبلمان نیز تعمیر و یا تعویض شود. اما اگر زیرکاری مبلمان سالم باشد، نیازی به تعویض و تعمیر آن نیست و تنها کافی است رویه مبلمان را عوض کنید.

در غیر اینصورت با حمل و نقل رایگان، مبل آسیب دیده به کارگاه منتقل خواهد شد تا با تجهیزات بهتری بتوان کار تعمیر را انجام داد. اما مبلمان نیز مانند دیگر لوازم منزل نیاز به نگهداری دارد و ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت یا یک اتفاق، بخش هایی از آن دچار فرسودگی یا ایراد شود. امروزه به خاطر اوضاع اقتصادی کشور، امکان تعویض مبلمان برای همگان فراهم نیست و بسیاری افراد توان خرید مبلمان نو را ندارند.

Sofashik.com تعمیرات مبل

سراسر آنها را پارچه پوشانده شاید به جز قسمت پایه ها، قسمت چوبی دیگری در آنها نبینیم. به دلیل استفاده مداوم از مبل راحتی در اتاق نشیمن و جلو تلویزیون، معمولا مبل خانه شیک خیلی زودتر از بقیه مبل ها مورد آسیب قرار می گیرند. مجموعه تعمیرات مبل در شرق تهران که خانه شیک بر عهده گرفته، شامل انواع تعمیرات مبلمان راحتی نیز خواهد شد.

  • در چنین حالتی تعمیرات رویه مبل گزینه‌ای اقتصادی و مقرون به صرفه است.
  • چوب گردو به دلیل ارزش و استحکامیکه دارد برای مبل های لوکس به کار میرود.
  • اما نکته مهم این است که خدمات مورد نیاز شما به بهترین شکل ارائه شود و در نهایت مبلمان به چیزی که در نظر داشتید، تبدیل شود.
  • روند تعمیرات با توجه به میزان خرابی‌ها و انتظارات مشتری متفاوت خواهد بود.
  • همچنین خراب شدن فنربندی یا پشتی مبلی بعد از مدتی بر اثر استفاده مکرر و طولانی اتفاق می افتد.

پیش از هرچیز لازم است به این پرسش پاسخ دهید که مبل شما چه مصارفی دارد؟ آیا مبل شما در محیط کار یا یک محیط پر رفت و آمد استفاده می‌شود؟ یا مبلمان شما مخصوص منزل است؟ جنس پارچه مبل را باید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. اگر پاسخ شما به دو سؤال اول مثبت است، یعنی زیرکاری و کلاف مبلمان شما سالم است، به سراغ سؤال سوم بروید. حال اگر مدل مبل‌تان راحتی با طراحی ساده است، می‌توانید با خیال راحت آستین بالا بزنید و دست به کار تعویض رویه مبلمان خود شوید.

همانطور که می دانید مبلمان به سه دسته اصلی مبل استیل، راحتی و کلاسیک یا نیمه استیل تقسیم بندی می شوند. در طرف مقابل مبل راحتی ظرافت زیادی ندارد اما نسبت به مبل استیل از پایداری و استحکام بیشتری برخوردار می باشد. انواع مدل پارچه مبل از رنگ تیره تا روشن از طرح ساده تا شلوغ موجود میباشد همچنین انواع جنس پارچه با بالاترین کیفیت نیز موجود است. بعد از برسی مبل شما کارشناسان ما با ۵۰۰ مدل کاتالوگ پارچه به منزل شما اعزام میشوند. بعد از در نظرگرفتن بودجه‌تان، حالا وقت آن است که در میان گزینه‌های پیش رو کاربردی‌ترین گزینه را برای مبلمان خود انتخاب کنید.

فراموش نکنید که پیش از اقدام به رویه کوبی، باید ابتدا تعمیرات لازم صورت گیرد. به عنوان مثال اگر قسمتی از مبل دچار شکستگی شده باشد، باید اول آن بخش را تعمیر کرد. همچنین در زمان تعمیر بهتر است که اسفنج های موجود نیز تعویض گردند.

Sofashik.com تعمیرات مبل

اگر در اینترنت برای تعمیر مبلمان‌ به دنبال جای مطمئنی میگردید, می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با نکات مفیدی که درباره تعمیرات مبلمان باید بدانید آشنا شوید. تعمیر مبلمان , رویه کوبی مبل , تعویض پارچه مبل , رنگ کاری مبلمان از جمله خدماتی هستند که در مورد بهترین شرکت تعمیرات مبل باید در مورد آنها آشنایی داشته باشید. تعمیرات مبل در غرب تهران، فقط به مناطق خود شهرستان تهران محدود نمی شود و شهرهای غربی تهران را هم شامل می شود.

رویه کوبی تأثیر زیادی در زیبایی مبلمان دارد و به همین دلیل، باید توسط فردی ماهر و کارآزموده انجام ‌‌شود. یک رویه‌کوب ماهر باید بتواند پارچه رومبلی را با ظرافت و بدون عیب و نقص، طوری روی مبل بکشد که طرح پارچه، راه‌ها و یا گل‌های پارچه نمای زیبایی بر روی کار پیدا کنند. پس از آنکه اسکلت یا بدنه اصلی مبلمان حاضر شد، مرحله روکوبی آغاز می‌شود. در این مرحله کلاف مبلمان پر شده و روی آن پارچه کشیده می‌شود و به این ترتیب مبل جلوه نهایی خود را پیدا می‌کند. برخی از افراد با تعمیرات مبل کرج مخالفند و علت این است که یکبار مبلمان خود را برای تعمیر سپرده اند اما نتیجه دلخواه نگرفته اند.

شرکت خانه شیک خدمات بسیاری به مشتریان خود در زمینه تعمیرات مدل مبل راحتی ارائه می کند. همان طور که می دانید این نوع مبلمان ها در اشکال گوناگونی تولید و طراحی می شوند، از این رو نیاز به تعمیر مبل راحتی توسط افراد متخصص بسیار احساس می شود. مجموعه خانه شیک، در تمام مناطق تهران بزرگ، خدمات تعمیراتی را از صفر تا صد برای شما عزیزانی که قصد تعمیر مبل خود را دارید، انجام خواهد داد. یکی از مناطق تحت پوشش مجموعه ما، تعمیرات مبل در شمال تهران می باشد.

در غیر این صورت عملا تعمیرات مبل در صادقیه تأثیری نخواهد داشت. تعمیرات مبل منطقه دو تهران به شما نشان می‌دهد که همیشه نیازی نیست برای تغییر همه چیز را از نو بخرید. برای آگاهی شما عزیزان از نحوه کار متخصصان خانه شیک، تعدادی از سفارش های مربوط به غرب تهران را قبل و بعد از انجام تعمیرات در اختیار شما قرار می دهیم. مبلمان، از بزرگترین اسباب منزل به حساب می‌آید که نه تنها بسیار کاربردی و در معرض عوامل آسیب‌رسان می‌باشد بلکه در نظر اول، جلوه‌گرترین بخش دکوراسیون منزل را شامل می‌شود. به همین دلیل شاید بیش از هر وسیله دیگری نیاز باشد که برای تعمیر و نگهداری مبلمان منزل، هزینه صرف شود.

مبلمان راحتی به دلیل استفاده زیاد و روزانه، همچنین راحتی مناسب، سبکی و حجم کم و همچنین، قیمتی مناسب تر نسبت به مبلهای کلاسیک و استیل، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و در اکثر خانه ها این مبل پیدا می شود. کافی است با این شرکت تماس گرفته تا کارشناس خود را به محل مورد نظر شما برای بررسی بهتر و برآورد هزینه کار، اعزام کند. البته بعد از اعزام، کارشناس، در رابطه با اینکه تعمیر مبل اصلا کاری به صرفه هست یا خیر، به شما توضیح خواهد داد.

Sofashik.com تعمیرات مبل

اما مبلمان سلطنتی و یا مبل‌های راحتی با دوخت زیاد کار را کمی برای شما دشوار می‌کنند و علاوه بر این، ممکن است پس از تلاش بسیار نتیجه کار تمیز و زیبا از کار درنیاید و زحمات شما هدر برود. پارچه‌های رو مبلی موجود در بازار بر اساس جنس آن‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ پارچه‌های ساخته شده از الیاف طبیعی، پارچه‌های ساخته شده از الیاف مصنوعی و پارچه‌های ترکیبی. شما باید کار خود را به مجموعه معتبری بسپارید که ویژگی‌های زیر را داشته باشد. شاید کلمه ارزان که به میان می آید، ذهن بسیاری از ما به سمت پایین بودن خدمات یا کیفیت سوق پیدا کند.

تعمیرات مبل و تعمیر مبلمان تنها کاری است که ما انجام می‌دهیم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا به شما نشان دهیم که چطور می‌توانید بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را با تعمیر مبل به دست آورید. تعمیر مبل در کرج گزینه ای کاربردی برای مبل هایی است که آسیب دیده اند. با وجود مراکز تعمیر حرفه ای شما نیازی به خرید مبلمان تازه نخواهید داشت. با این کار مبل ها به اندازه روز اولی که آنها را خریداری کرده اید، نو خواهند شد. تعمیر مبل راحتی در تهران و کرج گستردگی زیادی دارد و تقریبا تمام مدل های مبلمان را در بر می گیرد. خانه شیک در تلاش است که علیرغم کاهش هزینه‌های تعمیرات مبلمان، معایب آن را تا حد امکان کاهش دهد.

در چنین حالتی ممکن است وجود لک بر روی پارچه مبل آزاردهنده باشد و فضای منزل را نامناسب نشان دهد. همچنین اگر روی مبل هم دچار پارگی یا کهنگی بیش از اندازه شده باشد، باز هم در فضا سازی محیط منزل تاثیر بسیاری به همراه خواهد داشت. هیچ فردی یک مبلمان با ساختار عالی و با کیفیت را تنها به خاطر پارگی یا کثیف شدن روی رویه مبل نمی ‌اندازد. در چنین حالتی تعمیرات رویه مبل گزینه‌ای اقتصادی و مقرون به صرفه است.

اما نکته مشترک در همه سرویس های مبلمان، استفاده از چوب در قسمت های مختلف؛ آنهاست. مبلمان خانه ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت فرسوده شود یا به خاطر یک حادثه آسیب ببیند. اگر شرایط مبل فرسوده یا آسیب دیده به گونه ای است که می توان آن را تعمیر کرد، بهتر است این کار را انجام دهید. یکی از کارهایی که می تواند تاثیر مثبت بر روحیه ساکنان خانه بگذارد، تغییر دکوراسیون داخلی است که موجب می شود فضای خانه گرم تر و شاداب تر از گذشته به نظر برسد.

پس قبل از اینکه تصمیم به تعویض مبلمان خود بگیرید، در مورد تعمیر آن بیشتر فکر کنید. بسیاری از افراد گمان می کنند که برای تعمیر مبلمان باید منتظر پاره شدن آن باشند یا فقط باید مبلمان های بسیار فرسوده را تعمیر کنند. مبلمان ها اگر به موقع سرویس و تعمیر شوند، به خوبی بازسازی می‌گردند. ضمن اینکه شما نیز از پرداخت هزینه سنگین و بالاتر برای تعمیر مبلمان معاف می شوید. در واقع با پرداخت هزینه کمتر می‌توانید مبلمان خود را نو و بازسازی کنید. شرکت های معتبر، تعمیر مبل سلطنتی را با رعایت اصول و استانداردهای لازم انجام می دهند.

با هزینه ای بسیار کمتر از خرید دوباره مبل می توانید بر اساس سلیقه خود، یک ساختار و طرح تازه ای را در مبلمان و دکوراسیون محیط خانه و ادارات ایجاد کنید. در کلانشهری همچون تهران ، با جمعیت میلیونی ، استفاده از وسایل راحتی همچون مبلمان هم از شمار بالایی برخوردار بوده ، در نتیجه تعمیرات مبلمان در تهران هم بیشتر مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. با توجه به گستردگی جمعیت شهری و جغرافیایی تهران؛ اگر نیاز به خدمات تعمیرات مبل در تهران را دارید ، از شرکت هایی که تمام مناطق تهران را بدون قید شرط ، تحت پوشش خود قرار می دهند ؛ کمک بخواهید. با توجه به اینکه استفاده از مبلمان و سرویس های راحتی ، در اکثر خانه ها وجود دارد، استفاده از خدمات تعمیر و تعویض بخش های مختلف یک دست مبل ، هم گسترش و رواج بیشتری پیدا کرده است. نجاری در تعمیرات مبل نقش اصلی را ایفا می کند و بخش های عمده ای از آن را در می گیرید و کیفیت  نهایی مبل بدان وابسته است  این بخش از تعمیر فریم مبل تا عملیات پرداخت روی مبل را در بر می گیرد. نجاری در تعمیر مبل می تواند به شما بگویید که آیا مبلمان شما ارزش تعمیر دارند یا نه ؟ در برخی موارد به قدری فریم و اسکلت مبل فرسوده و معیوب هستند که ارزش هیچ گونه تعمیری را ندارند.

تلاش ما همیشه این بوده است که خدماتی با کیفیت همراه با قیمت هایی رقابتی ارائه کنیم. خدمات تعمیرات مبل تهرانسر برای انواع مبل راحتی، استیل و نیمه استیل ارائه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تعمیرات مبل غرب تهران با کارشناسان خانه شیک تماس بگیرید. در صورتی که شما از تعمیرات مبل راحتی در شرکت خانه شیک بهره مند شوید، می توانید با هزینه کمتری مبلمان خود را به شکل روز اول درآورید.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.