سری جدید منوچهری هادی بدون صدا آمد


آفتاب نیوز :

مردادماه امسال منوچهر هادی کارگردان فصل اول با انتشار عکسی از تیم سریال نیسان آبی از آماده شدن برای فصل دوم خبر داد.

اما کمتر از یک ماه بعد خبر خروج کارگردان از تولید به دلیل اختلاف دستمزد با پلت فرم به گوش رسید.

پس از آن فیلمبرداری فصل دوم «نیسان آبی» به مسعود اطیابی که بیشتر به عنوان کارگردان سینما شناخته می شود، سپرده شد و کار از تابستان 1402 آغاز شد.

در کارنامه اطیابی دو مجموعه تلویزیونی (سهمی برای دوست و کامیون) در تلویزیون است و سریال شعبده باز را نیز برای شبکه داخلی تلویزیون ساخته است. دکورهایی که هر کدام سر و صدای زیادی در زمان پخش برنامه ها نداشتند. با وجود همه حضور این کارگردان در سینما که بیشتر با ساخت فیلم های کمدی مانند بخارست، انفرادی، جنگ هوروس، هتل و… اتفاق افتاد، در گیشه میزبان به فروش قابل قبولی دست یافت.

حالا پلتفرم پخش سریال «نیسان آبی 2» را از اول آذرماه اعلام کرده است. اسامی بازیگران اصلی این سریال حسین یوری، یکتا نصیر، مهرون غفوریان، بهنوز جعفری، ایمان صفو، مهلکا باقری، گیتی قاسمی، غلومریزو نیکخو، بیژن بنفشه ها، علی ریزو همسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی و … هستند.

اما در شرایطی که فصل اول این سریال به خصوص از وسط با انتقادهایی نسبت به موضوع و داستان همراه بود و تجربه ثابت کرده است که سریال های طنز و طنز جایگاه خود را در برابر مخاطبان به اندازه کافی ثابت نکرده اند. ملودرام ها در شبکه تلویزیونی خانگی باید منتظر بمانیم و ببینیم فصل دوم «نیسان آبی» با کارگردانی جدید سروصدا خواهد کرد یا «نیسان آبی 2» همانطور که آمد به آرامی پیش خواهد رفت.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما