عکس ماشین های پلیس جدید اصفهان


آفتاب نیوز :

سردار محمدرضا هاشمی فر جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اضافه شدن 23 خودروی جدید به پارکینگ مجموعه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در راستای تحقق امنیت پایدار در سطح منطقه با تاکید بر طرح امنیت محلی و با با رویکرد سختگیرانه و جدی امروز 23 خودروی جدید برای برخورد با متخلفان نظم و امنیت عمومی و مبارزه با مجرمان در تمامی سطوح به طور رسمی به ناوگان فرماندهی انتظامی استان اصفهان معرفی شدند. در این مرحله فرماندهی انتظامی 11 شهرستان استان اصفهان با خودروهای مذکور تقویت و تجهیز می شود و در آینده شاهد تقویت فرماندهی انتظامی سایر شهرستان های منطقه خواهیم بود.

هاشمی فر با اشاره به اینکه تجهیزات جدید، هوشمند و به روز تنها بخشی از اقتدار پلیس است، گفت: یکی از مهمترین مولفه های اقتدار فرماندهی انتظامی، حمایت، حمایت و همکاری خوب مردمی است که به خبرنگاران اطلاع رسانی می کنند. پلیس در امور جرایم و همکاری مثبت و سازنده آنها به ما کمک می کند تا امنیت پایدار جامعه را تامین کنیم و امیدواریم با تداوم این همکاری ها شاهد افزایش ضریب امنیت در همه جای استان اصفهان باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی منطقه اصفهان با اشاره به فعالیت 7 ماهه فرماندهی انتظامی منطقه اصفهان گفت: با اقدام جهادی و تلاش شبانه روزی همکارانم در یگان ها و بخش های مختلف پلیس این فرماندهی در 7 ماه‌های امسال تاکنون شاهد بوده‌ایم که جرایم سنگین شامل قتل، سرقت مسلحانه، آدم‌ربایی، سرقت خشن، زورگیری 7 درصد و مجموع سرقت‌ها یک درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین فعالیت فرماندهی انتظامی استان اصفهان در زمینه مبارزه با فروشندگان مواد مخدر، تجمع معتادان، قاچاقچیان مواد مخدر و کالا و مبارزه با اراذل و اوباش نیز نسبت به مدت مشابه سال افزایش چشمگیری داشته است. و این اقدامات ثمره بزرگواران است و این کمال نیروی انتظامی و تلاش بی وقفه آنان برای برقراری امنیت در استان است.

هاشمی فر از انهدام 125 گروه سارق سازماندهی شده توسط بازپرسان پلیس آگاهی منطقه اصفهان در 7 ماهه امسال خبر داد و گفت: 45 درصد از گروه های منهدم شده سارقان در حال حرکت بودند که این خود گواه مهارت، زیرکی و بالا بودن است. اشراف بازرسان پلیس آگاهی منطقه اصفهان.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما