فیلم سوژه میز جدید پوتین شد


آفتاب نیوز :

میز مربعی رئیس جمهور روسیه که بسیار بزرگتر از میز بیضی شکل قبلی او در تالار کاترین در کاخ کرملین است، همچنان او را از مهمانان دور می کند، در حالی که فضای خالی در وسط میز وجود دارد. که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

به گزارش فرارو، این میز در دیدار ولادیمیر پوتین با 12 تن از رهبران و نمایندگان گروه های مذهبی این کشور، مایه طنز کاربران شبکه های اجتماعی شد که مخصوصاً در مورد اندازه عجیب آن و فاصله پوتین با … میهمانان.

آنتون گراشچنکو مشاور وزیر کشور اوکراین با اشاره به دوری پوتین از مهمانان خود از جمله رئیس کلیسای ارتدکس روسیه می نویسد که این میز برای او استخر می آورد.

پیش از این دوری پوتین از همتایان خارجی یا سایر مهمانان جنجال زیادی به پا کرده بود.

به خصوص در دوران اوج و شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کارشناسان فاصله او از بازدیدکنندگان را به دلیل ترس از ابتلا به ویروس کرونا ارزیابی کردند.

تصاویر منتشر شده از دیدار پوتین با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان یا دیدار او با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، پوتین را نشان می دهد که در انتهای یک میز بزرگ و در فاصله بیش از 6 متری از مهمانانش نشسته است.

در آن زمان روزنامه فرانسوی «لیبراسون» با انتشار تصویری این جدول را به موضوع طنز تبدیل کرد. حالا به نظر می رسد که میز قبلی پوتین با یک میز مستطیل شکل با فضای بیشتر جایگزین شده است.

پیش از این سازنده میز پوتین در شمال ایتالیا اعلام کرده بود که این میز سفید با سه پایه بزرگ سال ها پیش ساخته شده و طول بلند آن هیچ ربطی به فاصله گذاری اجتماعی دوران کرونا ندارد.

میز سفید سابق که شش متر طول و دو و نیم متر عرض دارد از چوب کاج کوه های آلپ ساخته شده و در پشت آن جلسات سیاسی مهمی برگزار شده است.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما