تصاویر تمساح به مار پیتون رحم نکرد!


آفتاب نیوز :

این مار پیتون زمان اشتباهی را برای آمدن و نوشیدن آب انتخاب کرد زیرا ناگهان یک تمساح گرسنه ظاهر می شود و این مار بزرگ را شکار می کند.

گیل اراسموس شاهد این اتفاق خارق العاده در پل رودخانه سابی بود. این پل مکان مورد علاقه بسیاری است.

او می گوید: ما این پل را دوست داریم زیرا همیشه چیزهای جالبی برای دیدن وجود دارد. آن روز در حالی که به اطراف نگاه می کردیم، با تعجب شاهد شکار یک مار پیتون توسط تمساح بودیم. قبل از شکار نمی توانستیم تشخیص دهیم که مار پیتون زنده است یا مرده است.

تمساح ها به خاطر رژیم غذایی منظم خود از ماهی، پرندگان و پستانداران معروف هستند. آنها شکارچیان آبزی بسیار خوبی هستند که از پنهان کاری و قدرت برای گرفتن طعمه خود استفاده می کنند. با این حال تمساح ها فرصت طلب هستند و اگر فرصت داده شود چیزهایی مانند مارها را می خورند که رژیم غذایی عادی آنها نیست.

تمساح مار پیتون را به اطراف پرتاب کرد تا تکه تکه اش کند. سپس به سمت ساحل شنا کرد و در آنجا مبارزه برای خوردن مار شدت گرفت.

تمساح ها روش منحصر به فردی برای غذا خوردن دارند زیرا نمی توانند طعمه خود را بجوند. پس از چندین بار پرتاب، مار پیتون به قطعات کوچک‌تر تقسیم شد و باعث شد کروکودیل راحت‌تر ببلعد.

تمساح در نهایت به عمق آب رفت و ما آن را گم کردیم. این یک منظره خیره کننده و واقعا منحصر به فرد بود که ما را غافلگیر کرد.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما