شهوب زاهدی پاسخ شجاع خلیل زاده را داد


آفتاب نیوز :

دیدار تیم های فوتبال «پرسپولیس» و «نصر» عربستان با شکست دو بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا همراه بود. کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم النصر عربستان هنگام خروج از زمین با درخواست شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس برای گرفتن پیراهن خود مواجه شد.

زاهدی که موفق به گلزنی نشد به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد اما در دقایق پایانی دوباره تعویض شد. ابتدا گفته شد فوق ستاره پرتغالی به شهوب زاهدی قول داده است که بعد از رفتن به رختکن پیراهن او را به او بدهد اما…

عجیب است که شجاع خلیل زاده، کاپیتان تیم ملی «تراکتور» و مدافع سابق پرسپولیس نیز به انتقاد از شهوب زندی و مسئولان پرسپولیس پرداخت و گفت: شادی مردم ما فوتبال است و نباید آن را گرفت. از آن. ما طرفدار رونالدو هستیم و او را دوست داریم. آنها می توانند به خوبی از رونالدو استقبال کنند. دنبال کردن اتوبوس نصر کار درستی نبود. در هتل اسپیناس پلاس می‌توانستند دیواری بکشند تا مردم بتوانند وقتی رونالدو وارد هتل می‌شود ببینند. رونالدو یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان است و هر کجا که می رود با او استقبال می شود. بازیکنان رونالدو را دوست دارند، اما خوب نبود. اگر بازیکنی به دنبال پیراهن رونالدو بود، می توانست آن را در رختکن یا راهرو ورزشگاه پیدا کند. این کار را در یک بازی انجام دهید، برای فوتبال ما خوب نیست. اسم بازیکن را نمی گویم، اما او می تواند در راهرو یا رختکن به رونالدو بگوید داداش، می توانم پیراهنت را ببرم؟! درخواست لباس در زمین خوب نبود.

اما شهاب زاهدی در برنامه دوشنبه شب تاپ فوتبال این موضوع را تکذیب کرد و عنوان کرد که تنها موردی که با رونالدو صحبت نکرده پیراهن رونالدو بوده و تنها در مورد کارت قرمز میلاد سرلک با این بازیکن صحبت کرده است!

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما